Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • Internet
  • Social Media
  • Marketing
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
NEOSTAT
  • Internet
  • Social Media
  • Marketing
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
NEOSTAT
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
Strona główna Internet

Zakupy – robisz to świadomie, a może ktoś ma wpływ na twoją ostateczną decyzję?

Jak często robimy zakupy? Raz w miesiącu, w tygodniu, raz dziennie? To oczywiście zależy o jakich zakupach mówimy, zakupy spożywcze robione są znacznie częściej niż zakupy w galerii handlowej, na których kupujemy ubrania, sprzęt elektroniczny i tym podobne, droższe przedmioty. Czy chociaż raz podczas robienia zakupów myślałeś o tym co tak naprawdę ma wpływa na to jaka jest nasza ostateczna decyzja podczas kupowania danego produktu? Nie można oczywiście zaprzeczyć temu, że ile osób tyle przypadków, ponieważ wszystko zależy od nas samych i naszych indywidualnych preferencji. Mamy osoby kupujące coś bez zastanowienia, pod wpływem emocji, nie przeprowadzając żadnej analizy przed zakupem, mamy też osoby które lubią wiedzieć co kupują i wybierają zakupy ze stylistą, aby ich wybór był na pewno trafny. Ci klienci zazwyczaj bardzo dobrze analizują to co kupią, czytają, sprawdzają, robią wszystko aby ich zakup był jak najbardziej przemyślany. Czy ich decyzja jest w stu procentach ich własną decyzją? O tym piszemy poniżej.

Jak sprawdzić produkt przed zakupem?

Jeżeli jesteś klientem świadomym, wiedzącym czego chce, opisanym przez nas krótko w ostatnim zdaniu akapitu wyżej, na sto procent sprawdzałeś już kiedyś produkt przed jego zakupem. Co możemy zrobić aby sprawdzić produkt przed zakupem? W większości przypadków ludzie uważają, że najlepszym sposobem na zweryfikowanie produktu przed jego zakupem jest przeczytanie oopinii innych użytkowników którzy owy produkt posiadają i dzielą się swoimi przemyśleniami z innymi. Dlaczego opinie innych klientów są dla nas aż tak ważne? Dzieje się tak ponieważ bierzemy za bardziej wiarygodne to co powiedział inny człowiek. Jest to dla nas bardziej wiarygodne niż opis produktu dostarczony przez producenta. Kupując produkt popularny, automatycznie ma on więcej opinii, ponieważ kupiło go więcej osób, przez co w naszych oczach jest warty udzielenia kredytu zaufania i kupienia go. Tak bardzo wierzymy innym myśląc, że to to takie same osoby jak my i ich ocena będzie wymierna, że zapominamy o tym jak bardzo wiarygodne są te opinie. W tym momencie zaczyna się problem, ponieważ okazuje się, że takie opinie mogą być warte tyle ile warty jest marketingowy opis producenta nastawiony na jak najlepszą sprzedaż, czyli nic nie warte.

W które opinie warto, a w które nie warto wierzyć?

Pytanie jest dosyć trudne, ponieważ prawda jest taka, że nie wiemy kto pisze te opinie. Bardzo często bywa tak, że producenci różnymi sposobami nakłaniają klientów do zostawienia pozytywnej opinii. Kolejną sprawą która wpływa na to, że opinie są mało wymierne jest efekt kuli śnieżnej. Może się okazać, że paradoksalnie, produkt bardziej popularny będzie miał mniej wartościowe opinie. Dzieje się tak, ponieważ ludzie widząc bardzo dużą ilość pozytywnych opinii automatycznie zaczynają się wypowiadać pozytywnie o produkcie, nawet jeśli nie jest on do końca taki jaki miał być. To powoduje, że takie opinie nic nam nie dają i musimy sami przetestować produkt.

5/5 - (1)
Tags: co wpływa na nasze zakupyopinie o produkciezakupy pod wpływem innych
Poprzedni post

Dlaczego ludzie na social mediach często krytykują gry komputerowe?

Kolejny post

Reklama biznesu internetowego

Kolejny post
Reklama biznesu internetowego

Reklama biznesu internetowego

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

https://www.facebook.com/Neostat-marketing-internetowy-105987258060903

POLECANE

Kilka skutecznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym
Internet

Kilka skutecznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym

8 stycznia, 2023
Internet – co oferuje właścicielom firm?
Internet

Internet – co oferuje właścicielom firm?

11 września, 2021
Marketing internetowy – jak to wygląda od strony technicznej?
Internet

Marketing internetowy – jak to wygląda od strony technicznej?

3 marca, 2021

TAGI

amazon biznes biznes internetowy biznes online blog o biznesie blog o IT blog o marketingu blog o nowościach technologicznych blog o nowych technologiach blog o reklamach blog w internecie bukmacherzy online covid-19 szczepionka dezinformacja koronawirus internet internet a covid-19 inwestowanie w kryptowaluty jak korzystać z mediów społecznościowych jak reklamować swoje produkty jak reklamować swoje usługi jak się zaszczepić kampania marketingowa kiedy szczepionka koronawirus korzystanie z social media kryptowaluty krytyka na social mediach marketing marketing internetowy marketing twojej firmy media społecznościowe nowe technologie pomoc z covid-19 poradnik poradnik biznesowy porady marketingowe programy lojalnościowe reklama reklama firmy reklama online reklama w internecie reklamowanie w internecie social media szczepionka technologia

© Wykonanie: Celnet - agencja marketingowa

Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Internet
  • Social Media
  • Marketing
  • Reklama
  • Kontakt

© Wykonanie: Celnet - agencja marketingowa