Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • Internet
  • Social Media
  • Marketing
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
NEOSTAT
  • Internet
  • Social Media
  • Marketing
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
NEOSTAT
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
Strona główna Marketing

Poczta pantoflowa- królowa reklamy

Poczta pantoflowa czyli forma marketingowa tworząca się samoistnie w świecie rzeczywistym. Dzięki niej możemy zyskać tzw. super klienta. O co w tym wszystkim chodzi i czy to ma sens ?

Na pewno pamiętacie kultową reklamę etopiryny „ Goździkowa przypomina- na ból głowy etopiryna”. W ciągu 14 sekund reklamy zostało pokazana jaką wielką moc polecanie od innych osób. 

Galopujący czas i wszechobecny dostęp do internetu mógłby nam zasugerować, że marketing szeptany wcale nie ma się tak dobrze. W wyszukiwarkach możemy znaleźć opinie o produktach czy usługach, które są dla nas ciekawe. Niestety zdecydowana większość tych opinii, która de facto powinna odzwierciedlać pocztę pantoflową  to nic innego jak płatny markteting szeptany, z którego na kilometr możemy wyczuć fałsz i nienaturalność. 

Dobrze przeprowadzony marketing szeptany powinien być nienachalny i nauralny. Powinien nie być reklamą w samym tego słowa znaczeniu, tylko efektem ubocznym świetnego podejścia do klienta i spełnienia jego wymagań. 

Niektóre agencje marketingowe już zauważyły, że coraz więcej ludzi szuka opinii o produktach w internecie i świadczą płatny marketing szeptany, czyli po prostu płacą ludziom za napisanie konkretnej opinii. Czy jest to etyczne? Nie. Ale trzeba przyznać, że wpływa na sprzedaż. 

Marketing szeptany wpływa niestety również na pogorszenie sprzedaży

Bardzo często jest tak, że jeśli klient jest zadowolony, to o tym nie mówi, a jak coś mu nie podpasuje, to od razu wystawia negatywną opinię w internecie. Wtedy poczta pantoflowa negatywnie wpływa na sprzedaż i obniża wiarygodność naszej firmy. Trzeba też poświęcić znacznie więcej czasu i pieniędzy na odbudowę marki. Najlepiej więc do takich sytuacji nie doprowadzać. Wiemy jednak, że wszystkich ludzi nie jesteśmy wstanie uszczęśliwić, więc sytuacje stykowe będą miały miejsce. 

Czy można kontrolować pocztę pantoflową?

Tak, wystarczy, że dobrze będziemy się wywiązywać ze swoich obowiązków oraz poprosimy klienta o wystawienie opinii na nasz temat w wolnej chwili. To czy klient poleci naszą firmę poza internetem zależy już tylko od niego. Możemy go jednak do tego zachęcić stosując kilka benefitów:

  • rabat na usługę/produkt za każdą poleconą osobę
  • za polecenie X liczy osób, miesiąc korzystania z usługi za darmowych
  • osoba polecona również otrzyma rabat na usługę/produkt

Kluczem jest to, aby zrobić wszystko by klient poczuł się zadowolony, zaopiekowany przez nas. To wystarczy by poczta pantoflowa działała jak należy.

5/5 - (1)
Tags: biznespoczta pantoflowareklama
Poprzedni post

Czy reklama pomaga firmom w handlowaniu online? – poznaj najlepsze sposoby

Kolejny post

LeadsMansion – firma, dzięki której zaczniesz sprzedawać na amazon!

Kolejny post
LeadsMansion – firma, dzięki której zaczniesz sprzedawać na amazon!

LeadsMansion - firma, dzięki której zaczniesz sprzedawać na amazon!

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

https://www.facebook.com/Neostat-marketing-internetowy-105987258060903

POLECANE

Dlaczego tak ciężko jest prowadzić odpowiedni marketing swojej firmy?
Marketing

Dlaczego tak ciężko jest prowadzić odpowiedni marketing swojej firmy?

22 stycznia, 2021
Najlepsze pomysły na biznes internetowy – Amazon to dobry wybór?
Internet

Najlepsze pomysły na biznes internetowy – Amazon to dobry wybór?

4 sierpnia, 2022
Granie w sieci – co oferują nam giganci z branży gamingowej?
Internet

Granie w sieci – co oferują nam giganci z branży gamingowej?

27 maja, 2021

TAGI

amazon biznes biznes internetowy biznes online blog o biznesie blog o IT blog o marketingu blog o nowościach technologicznych blog o nowych technologiach blog o reklamach blog w internecie bukmacherzy online covid-19 szczepionka dezinformacja koronawirus internet internet a covid-19 inwestowanie w kryptowaluty jak korzystać z mediów społecznościowych jak reklamować swoje produkty jak reklamować swoje usługi jak się zaszczepić kampania marketingowa kiedy szczepionka koronawirus korzystanie z social media kryptowaluty krytyka na social mediach marketing marketing internetowy marketing twojej firmy media społecznościowe nowe technologie pomoc z covid-19 poradnik poradnik biznesowy porady marketingowe programy lojalnościowe reklama reklama firmy reklama online reklama w internecie reklamowanie w internecie social media szczepionka technologia

© Wykonanie: Celnet - agencja marketingowa

Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Internet
  • Social Media
  • Marketing
  • Reklama
  • Kontakt

© Wykonanie: Celnet - agencja marketingowa