Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • Internet
  • Social Media
  • Marketing
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
NEOSTAT
  • Internet
  • Social Media
  • Marketing
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
NEOSTAT
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
Strona główna Marketing

Czy warto jest oferować programy lojalnościowe swoim klientom?

Wiele sklepów stacjonarnych i internetowych oferuje programy lojalnościowe, jako dobrą formę na tani marketing, oraz zapewnienie sobie lojalności klientów. Taka zależność pozwala zapewnić wiele korzyści klientom związanych z zakupami w tym sklepie. Procentowe rabaty, duże ilości jedzenia lub darmowe produkty po zebraniu określonej liczby pieczątek to bardzo atrakcyjna opcja dla wielu. Jednakże czy naprawdę warto jest oferować programy lojalnościowe swoim klientom? O tym dowiesz się już za chwilę!

Czy warto jest oferować programy lojalnościowe swoim klientom?

Jakie są główne założenia tej strategii marketingowej?

Jednym z głównych celów tworzenia programów lojalnościowych jest obniżenie ceny kupowanego produktu przez klienta, który regularnie do nas wraca. Zwykle pozwala to na zakup ubrań, jedzenia i innych produktów w niskiej cenie, oszczędzając w ten sposób pieniądze, które klient wydaje na produkty. Najczęściej rabat aktywuje się podczas dokonywania zakupu w kasie lub po kodzie na stronie internetowej, aby klient mógł cieszyć się tańszymi produktami i usługami. Jest to bardzo proste i spowoduje spadek ceny, dlatego wielu klientów lubi korzystać z programów lojalnościowych, a my zyskujemy pewność, że będą oni do nas wracać.

Prosty zysk

Założenie karty członkowskiej jest absolutnie banalne. Wystarczy poprosić o to przy kasie i podać wymagane dane lub samodzielnie wypełnić na stronie. Następnie sklep wystawi kartę rabatową lub prześle ją bezpośrednio do naszego domu pocztą. Nie jest to wyrzeczenie, dlatego zdecydowanie większość klientów, jeśli może, korzysta z tej formy ,,promocji”. Przeważnie w mniejszych sklepach karty członkowskie wydawane są natychmiast, bez uzupełniania jakichkolwiek danych.

Karta rabatowa

Karta rabatowa pozwala ci zapewnić sobie regularne przychody klientów, którzy regularnie kupuje twoje produkty i przez to osiągasz lepsze zyski. Karta rabatowa to podziękowanie za regularne korzystanie z usług danego sklepu i czerpanie z tego korzyści. W porównaniu z niektórymi klientami, którzy kupują towary w sklepach raz w roku, tacy klienci są o wiele bardziej wartościowi dla ciebie.

Jeśli prowadzisz restaurację

Otóż możesz zaproponować swoim klientom zbieranie pieczątek. Gdy zbierzemy wymaganą ilość znaczków możemy liczyć na darmowe produkty lub drastycznie obniżone ceny. Jest to popularna strategia w różnych restauracjach i restauracjach typu fast food. Ma na celu zachęcenie klientów do kupowania produktów w jednym miejscu i nagrodzenie ich za możliwość wyboru produktów.

Źródło : https://biuroobslugi.pl/

Oceń nas!
Tags: blog o marketingukampania marketingowamarketingmarketing twojej firmyprogramy lojalnościowe
Poprzedni post

Dlaczego bez internetu kryptowaluty by nie istniały?

Kolejny post

Dlaczego tak trudno odzwyczaić się od korzystania z social mediów?

Kolejny post
Dlaczego tak trudno odzwyczaić się od korzystania z social mediów?

Dlaczego tak trudno odzwyczaić się od korzystania z social mediów?

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

https://www.facebook.com/Neostat-marketing-internetowy-105987258060903

POLECANE

Marketing internetowy – jak to wygląda od strony technicznej?
Internet

Marketing internetowy – jak to wygląda od strony technicznej?

3 marca, 2021
Jak reklamować swoje produkty i usługi online?
Reklama

Jak reklamować swoje produkty i usługi online?

20 stycznia, 2021
Dlaczego internet jest tak pomocny w dobie pandemii covid-19?
Internet

Dlaczego internet jest tak pomocny w dobie pandemii covid-19?

15 grudnia, 2020

TAGI

amazon biznes biznes internetowy biznes online blog o biznesie blog o IT blog o marketingu blog o nowościach technologicznych blog o nowych technologiach blog o reklamach blog w internecie bukmacherzy online covid-19 szczepionka dezinformacja koronawirus internet internet a covid-19 inwestowanie w kryptowaluty jak korzystać z mediów społecznościowych jak reklamować swoje produkty jak reklamować swoje usługi jak się zaszczepić kampania marketingowa kiedy szczepionka koronawirus korzystanie z social media kryptowaluty krytyka na social mediach marketing marketing internetowy marketing twojej firmy media społecznościowe nowe technologie pomoc z covid-19 poradnik poradnik biznesowy porady marketingowe programy lojalnościowe reklama reklama firmy reklama online reklama w internecie reklamowanie w internecie social media szczepionka technologia

© Wykonanie: Celnet - agencja marketingowa

Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Internet
  • Social Media
  • Marketing
  • Reklama
  • Kontakt

© Wykonanie: Celnet - agencja marketingowa