Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • Internet
  • Social Media
  • Marketing
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
NEOSTAT
  • Internet
  • Social Media
  • Marketing
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
NEOSTAT
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
Strona główna Internet

Marketing internetowy – jak to wygląda od strony technicznej?

Marketing internetowy to jedna z form marketingu, która jako medium używa internetu i stron WWW. Jego celem jest przesyłanie informacji i pozyskiwanie klientów. Z racji tego jak popularny w dzisiejszych czasach jest internet, działania internetowe przy jego użyciu docierają do ogromnego grona odbiorców, gdzie kryją się potencjalni klienci.

Pierwszy element – Strona internetowa

Na początku warto zacząć od fundamentów, czyli strony internetowej. Jeśli zdecydujemy się na współpracę z firmą zajmującą się marketingiem, najprawdopodobniej na początku zostanie nam zaproponowane stworzenie własnej strony internetowej. Jest to rzecz bardzo potrzebna, ponieważ możemy ją wykorzystać w dwojaki sposób. Pierwszy, mniej marketingowy, to elektroniczna wizytówka. Klient, lub potencjalny klient, który dopiero rozważa współpracę z naszą firmą, może wejść na naszą stronę i bezpośrednio sprawdzić to co nasza firma oferuje. Na stronie możemy dokładnie pokazać produkty które mamy w ofercie, lub przedstawić realizację wykonywanych przez nas usług. Drugi sposób to stworzenie strony typowo w celach marketingowych. Taka strona jest wtedy starannie zaplanowana i tworzona. Umieszczane są na niej treści które będą promować stronę w internecie, tak, aby każdy, kto wyszukuje  daną frazę, mógł trafić na naszą stronę i stać się potencjalnym klientem.  

Drugi element  – SEO

SEO – search engine optimization, inaczej optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych. Są to procesy, praktyki, metody i narzędzia które na celu mają osiągnięcie jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych. W prostych słowach, działania SEO mają na celu to, aby (przykładowo, dla zobrazowania) po wpisaniu w wyszukiwarce Google frazy “biuro rachunkowe Katowice” strona naszego biura rachunkowego pokazywała się w kilku pierwszych pozycjach, co pozwala na trafienie do szerszego grona potencjalnych klientów. Nie oszukujmy się, nikt nie wchodzi na druga strone w Google.

Trzeci element – Reklama

Reklama internetowa jest strategią marketingową wykorzystywaną w celu pozyskiwania ruchu na stronie internetowej oraz do wyświetlania informacji marketingowych, za pomocą medium jakim jest internet. Istnieje wiele form reklamy internetowej. Od najbardziej popularnych i znanych czyli banerów reklamowych, przez sponsorowane artykuły, linkowanie, kończąc na tworzeniu odpowiednich treści na naszą stronę które pomogą ją wypromować.

Czwarty element – Social Media

Media społecznościowe są naszym przyjacielem w procesie marketingu internetowego. Możemy za ich pomocą kupować lub samemu dodawać reklamy. Możemy tworzyć profile w formie fanpage, które będą zbierały osoby zainteresowane naszą stroną i firmą. Dalszym krokiem są działania na rzecz wizerunku firmy. Przeprowadzając odpowiednie zabiegi możemy ocieplić nasz wizerunek w oczach potencjalnych i obecnych klientów, co bezpośrednio wpłynie na pozytywny odbiór naszej firmy.

4.6/5 - (10)
Poprzedni post

Jak zadbać o dobry marketing twojej firmy?

Kolejny post

Dlaczego tak ciężko jest prowadzić odpowiedni marketing swojej firmy?

Kolejny post
Dlaczego tak ciężko jest prowadzić odpowiedni marketing swojej firmy?

Dlaczego tak ciężko jest prowadzić odpowiedni marketing swojej firmy?

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

https://www.facebook.com/Neostat-marketing-internetowy-105987258060903

POLECANE

Social media – nowa broń w arsenale marketingowców
Internet

Social media – nowa broń w arsenale marketingowców

31 maja, 2021
Ciekawostki ze świata biznesu
Internet

Ciekawostki ze świata biznesu

22 grudnia, 2022
Gdzie należy kupować tabletki na odchudzanie?
Internet

Gdzie należy kupować tabletki na odchudzanie?

20 października, 2021

TAGI

amazon biznes biznes internetowy biznes online blog o biznesie blog o IT blog o marketingu blog o nowościach technologicznych blog o nowych technologiach blog o reklamach blog w internecie bukmacherzy online covid-19 szczepionka dezinformacja koronawirus internet internet a covid-19 inwestowanie w kryptowaluty jak korzystać z mediów społecznościowych jak reklamować swoje produkty jak reklamować swoje usługi jak się zaszczepić kampania marketingowa kiedy szczepionka koronawirus korzystanie z social media kryptowaluty krytyka na social mediach marketing marketing internetowy marketing twojej firmy media społecznościowe nowe technologie pomoc z covid-19 poradnik poradnik biznesowy porady marketingowe programy lojalnościowe reklama reklama firmy reklama online reklama w internecie reklamowanie w internecie social media szczepionka technologia

© Wykonanie: Celnet - agencja marketingowa

Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Internet
  • Social Media
  • Marketing
  • Reklama
  • Kontakt

© Wykonanie: Celnet - agencja marketingowa