Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • Internet
  • Social Media
  • Marketing
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
NEOSTAT
  • Internet
  • Social Media
  • Marketing
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
NEOSTAT
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
Strona główna Internet

Granie w sieci – co oferują nam giganci z branży gamingowej?

Walki z diabelskimi smokami, demonicznymi hordami lub żołnierzami planetarnymi? A może battle royale, zombie czy budowanie z klocków? Czasami lepiej jest grać z innymi – przyjaciółmi, znajomymi, a nawet losowymi graczami.

Istnieje wiele świetnych gier, w których można wcielić się w postać samotnego bohatera, ale niektóre z gier online zapewniają inne doświadczenia, nieustanny wybór coraz to nowszych broni i ustawień oraz nowych funkcji. W ten sposób można ulepszać swojego bohatera, grindować poziomy i zbierać lepsze uzbrojenie, aby stawić czoła jeszcze większym wyzwaniom, ale razem, a nie osobno i w samotności. W co grać wiedźminie, w co grać? – zapytałby losowo spotkany żebrak Geralta z Rivii. Oto kilka propozycji.

Minecraft, czyli cyfrowe klocki

Jedna z najlepiej sprzedających się gier wideo wszech czasów, opracowana i opublikowana przez szwedzkie studio Mojang. Wprawdzie Szwedzi podczas premiery nie byli gigantami, tylko małym wydawcą gier, ale to się zmieniło po 2014 roku, kiedy Microsoft kupił przedsiębiorstwo za 2,5 miliarda dolarów. Choć warto wspomnieć, że Mojang Studios już wcześniej był w stanie rywalizować ze znaczącymi graczami w branży jak np. Valve Corporation czy BioWare.

Minecraft to gra typu sandbox-survival 3D bez określonych celów do osiągnięcia. Pozwala użytkownikom na pełną swobodę i wolną amerykankę oraz nieograniczoną swawolę w stylu „róbta co chceta”. Podstawowa rozgrywka kręci się wokół przetrwania i budowy kampusu oraz posiadania całkowitej władzy w zakresie przejmowania zwierząt, ludzi, budynków i żywności. Gracz może podnosić bloki 3D – ziemi, wody, lawy, kamienia, drewna itp.  i budować z nich różne rzeczy. Pozwala również użytkownikowi na tworzenie obwodów elektrycznych i bramek logicznych w celu utworzenia bardziej złożonych systemów. Obecnie to jedna z najbardziej popularnych gier z ponad 90 milionami graczy online. W grę można zagrać wykupując tani Game Pass na platformie Xbox. Dodatkowo w gratisie można spróbować Minecraft Dungeons (single i multiplayer). Amerykański gigant oferuje także zniżki na gry i rabaty do dodatków poprzez wykupienie Game Passa.

Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO), czyli klasyczna strzelanka

Skoro była mowa o Valve, jest i Valve. Wieloosobowa strzelanka wideo z perspektywy pierwszej osoby jest czwartą grą z serii Counter-Strike. Można w nią grać zarówno w trybie online, jak i offline. W grze walczą ze sobą dwie drużyny: terror i antyterro. Obie strony mają na celu wyeliminowanie drugiej, a także wykonywanie oddzielnych misji, np. terroryści mają zabezpieczać miejsca do podłożenia bomby i przetrzymywania zakładników, a antyterroryści muszą albo zapobiegać podkładaniu bomby, albo ją rozbrajać i ratować zakładników.

Pod koniec każdej rundy gracze są nagradzani na podstawie ich wyników w postaci waluty w grze, którą można wydać na inną broń lub narzędzia w następnych rundach. Oczywiście zwycięskie rundy płatne są więcej niż przegrane. Wypełnianie poszczególnych celów daje premie, a inne działania takie jak zabijanie członków drużyny, skutkują karą. Wprawdzie CS:GO miał premierę w 2014 roku i nie powala grafiką, ale zapewnia gigantyczną grywalność, czego dowodem są 32 miliony graczy.

League of Legends (LOL), czyli bajkowe fantasy

Wieloosobówka na arenie bitewnej. Ma już ponad 10 lat, a mimo to jest jedną z najbardziej popularnych gier online i ulubioną wśród graczy ze względu na spektakularną scenę trybów i unikalną grafikę. W tej grze zespoły współpracują ze sobą, aby odnieść zwycięstwo, niszcząc podstawowy budynek –  nexusa – w bazie drużyny wroga, chroniony przez struktury obronne zwane wieżyczkami lub wieżami.

Gracze kontrolują postacie zwane mistrzami, wybierane do każdego meczu. Każda ma zestaw unikalnych umiejętności. Bohaterowie zaczynają z minimalnymi zasobami, ale rosną w siłę, zbierając przedmioty i ważne doświadczenie w trakcie gry. Gracze, których jest 67 milionów, rywalizują w meczach, które trwają średnio od 20 do 50 minut.

Wprawdzie wydawca Riot Games to małe studio, ale w 2011 roku zostało przejęte przez chińskiego technologiczno-inwestycyjno-holdingowego giganta Tencent.

Hearthstone, czyli karcianka

Jedna z topowych gier online na świecie. Internetowa gra karciana była małym projektem Blizzard Entertainment do celów eksperymentalnych, ale rzeczywistość przerosła oczekiwania. Celem każdego gracza jest zaatakowanie przeciwnika w celu zniszczenia jego bohatera. To gra wieloplatformowa, co oznacza, że gracze mogą grać na dowolnym wspieranym urządzeniu, aby rywalizować z przeciwnikiem. Obecnie posiada 29 milionów graczy online.

Amerykański gigant ma wiele tytułów do gry online w swoim asortymencie, to m.in. seria Diablo, World of Warcraft, StarCraft, Heroes of the Storm czy Overwatch.

Splatoon 2, czyli Nintendo

Strzelanka opracowana i wydana przez Nintendo na konsolę Nintendo Switch. To była druga odsłona Splatoon. Gra zawiera nową fabułę, w której gracze mogą grać w trybie dla jednego gracza oraz w wielu trybach online dla wielu graczy. Gra od czasu premiery zebrała dobre recenzje. W grudniu 2020 roku raporty ujawniły, że Splatoon 2 sprzedał się w ponad 11,90 miliona egzemplarzy na całym świecie. Splatoon 3 ma również zostać wydany na Nintendo Switch w 2022 r.

Ciekawsze wydaje się to, że nie tani Game Pass ma też być dostępny na Nintendo Switch. Gigant z Redmond już od kilku dobrych lat sugeruje taką możliwość. W ciągu ostatnich miesięcy usługa przekroczyła 23 miliony użytkowników i otrzymała oferty gier AAA, takie jak Outriders i MLB The Show 21. Wersje usługi na iOS i przeglądarkę internetową również przeszły do wersji beta. Microsoft nie potwierdził ani nie zaprzeczył możliwościom Xbox Game Pass i gier w chmurze na Nintendo Switch. Wiele wskazuje na to, że Microsoft chciałby, ale Nintendo jest dobrze przygotowana do zbudowania własnej usługi subskrypcji treści w kolaboracji z Microsoftem. Poza tym już realizuje własną strategię gier w chmurze wraz z partnerem Ubitusem.

5/5 - (2)
Tags: game passgranie w interneciemultiplayerrozgrywka onlinetani game passxbox
Poprzedni post

Reklama biznesu internetowego

Kolejny post

Social media – nowa broń w arsenale marketingowców

Kolejny post
Social media – nowa broń w arsenale marketingowców

Social media - nowa broń w arsenale marketingowców

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

https://www.facebook.com/Neostat-marketing-internetowy-105987258060903

POLECANE

Najlepsze pomysły na biznes internetowy – Amazon to dobry wybór?
Internet

Najlepsze pomysły na biznes internetowy – Amazon to dobry wybór?

4 sierpnia, 2022
Marketing internetowy – jak to wygląda od strony technicznej?
Internet

Marketing internetowy – jak to wygląda od strony technicznej?

3 marca, 2021
Internet – jak wykorzystać to medium do rozwoju naszej firmy?
Internet

Internet – jak wykorzystać to medium do rozwoju naszej firmy?

28 kwietnia, 2021

TAGI

amazon biznes biznes internetowy biznes online blog o biznesie blog o IT blog o marketingu blog o nowościach technologicznych blog o nowych technologiach blog o reklamach blog w internecie bukmacherzy online covid-19 szczepionka dezinformacja koronawirus internet internet a covid-19 inwestowanie w kryptowaluty jak korzystać z mediów społecznościowych jak reklamować swoje produkty jak reklamować swoje usługi jak się zaszczepić kampania marketingowa kiedy szczepionka koronawirus korzystanie z social media kryptowaluty krytyka na social mediach marketing marketing internetowy marketing twojej firmy media społecznościowe nowe technologie pomoc z covid-19 poradnik poradnik biznesowy porady marketingowe programy lojalnościowe reklama reklama firmy reklama online reklama w internecie reklamowanie w internecie social media szczepionka technologia

© Wykonanie: Celnet - agencja marketingowa

Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • Internet
  • Social Media
  • Marketing
  • Reklama
  • Kontakt

© Wykonanie: Celnet - agencja marketingowa